Tio månader av saknad

Idag är det tio månade sedan Skrållan togs bort och fy fan hemskt! Vill bara ha henne tillbaka nu! Mår så förbaskat dåligt utan henne. Usch gå bara inte att skriva innan jag börjar stor böla saknar henne så förbaskat mycket så vet ibland inte vad jag ska ta mig till. Händer ganska ofta jag bara bruter ihop utan att kunna slut för att hon är så saknad. Hon var en sån fin hund. Jag älska henne så otroligt mycket. 13 år fick jag med henne och fy att få leva utan henne resten av mitt liv är hemskt. Jag orkar ibland bara inte, men vad ska man göra?! Bara att gilla läget. Men en sak vet jag iaf så jag känner nu. Jag ska aldrig mera skaffa hund. Skrållan, min älskade Skrållan jag saknar dig så otroligt mycket, vi ses igen om många,många,många år!



Vila i frid älskade Skrållan <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0