Melinda Sonja Dunder

23 Maj 2010 föddes Melinda Sonja Dunder, min älskade dotter! Ett liv utan henne finns verkligen inte, hon är värt allt. Liksom när hon föddes sprack lite om min dröm att bli make up artist. Men ärligt talat det struntar jag i, trotts att jag har velat det sedan jag var runt 12 år gammal! Och snart blir min lilla älskling hela åtta månader gammal, det är helt sjukt vad tiden har gått fort, och jag känner det att tyvärr har jag inte tagit vara på hennes sju och en halv månad som man borde göra! Så därför tar jag extra vara på hennes tid som vi två har just nu med varandra! Och även om hon ibland kan gå än på nerverna när man är helt slut så älskar jag verkligen henne. Mammas lilla hjärte gull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0