J & S " Kommer alltid finnas kvar i mitt liv "

För fyra år sedan hade jag två kompisar J & S som stog mig väldigt nära, vad två kompisar som jag vart kompisar med sedan lekis och 3:an. Men för tre och ett halv år sedan när mina föräldrar sepaera så var jag så dum och brött kontakten med dem både. Bara för då ville jag bara försvinna från helvetet som hade blivit. Men nu idag, drömmer jag ibland om dem pga av saknaden jag har med dem både från den tiden jag umgicks så mycket med dem. J umgicks jag med väldigt mycket efter skolan i både låg och mellanstadiet. S vi umgicka varanan fredag i slutet av mellanstadiet. Det är fina tider jag aldrig kommer glömma. Och här om natten jag drömde om J fy fan, drömmen var så sann men när man vakna var det en stor besvikelse. Jag saknar dem två grymt mycket, och jag vet att dem inte gör det. Ibland undar jag vad dem tycker om mig! Och ibland tänker jag det hur dem kunnde lyssna på mig! För äkta kompisar dem stannar la kvar?! Det är tankar som brukar snura i mitt huvud när jag tänker på dem. Jag ska säga hur mycket minnen som helst här jag har med dem. Men det tänker jag inte göra, för det kommer bli för mycket att läsa! Det räcker med att jag skriver att jag saknar dem både och tiden jag hade med dem! J & S " Kommer alltid finnas kvar i mitt liv " med dock bara i mina minnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0