Sex månader

Det är ju helt otroligt hur tiden bara rinner iväg! Liksom idag är det sex månader sedan jag fick reda på att jag är gravid. Och det har vart en otroligt jobbig gravitet med samtidigt härlig! Att få känna sitt barn sparka och hicka är så otroligt underbart, finns inget bätter! Han/hon gör mig så glad då när jag känner honom/henne sparka. Men hålla sex månader har jag vetat nu att jag ska bli mamma, det är helt sjukt. Men det finns verkligen inga ord på hur glad, stolt och lycklig jag är för att bli mamma, och idag är det 55 dagar kvar till beräknad förlossning! Jag längtar verkligen, jag har gått gravid nu i 225 dagar vilket är sjukt länge! Jag orkar knappt vänta längre, jag vill ha honom/henne ut nu! Jag vill få hålla mitt älskade barn i min famn! Få se hur han/hon ser ut, vem han/hon mest är lik. Mig eller Andreas, hur den lilla krabaten är som person, gnäller mycket, sover mycket osv. Vill bara få ut krabaten nu! Vill kunna få se honom/henne hur han/hon ser ut! Och det är sjukt hur man kan älska nått så litet som man inte ens sätt så mycket. Mitt barn kommer bli mitt nya liv, mitt barn är det som gör att jag verkligen orkar det svåra och jobbiga som jag just nu har i mitt liv! Utan den lilla krabaten så skulle livet vara mera meningslöst! Jag älskar verkligen mitt barn nått otroligt mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0