Första natten med bara två hundar

Som sagt idag fick Skrållan somna in för gott. Och det är verkligen jobbigt just nu här hemma. Och jag orkar egentligen inte skriva ett blogg inlägg. Men gör det ändå, fast ett kort. Som sagt, inatt blir första natten utan Skrållan i liv efter att haft henne i 13 år. Och det känns verkligen overkligt, som att man lever i en mardröm. Men det var det bästa för hennes del att hon fick somna in. Men tomt är det verkligen, och nu känner jag redan att jag måste sluta skriva, för jag mår så otroligt dåligt! Så får skriva mera imorgon. Blir att ta Hera och snart gå och lägga sig i sängen och sova. Skola imorn ju, fast ska gå ditt en timme senare. Det kommer nog säkert bli en lång natt i natt så då är det bättre att försöka sova en timme längre så att hjärnan fungerar på än som det absolut inte gör just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0