Ett dygn av saknad

Nu är det ett dygn sedan som Skrållan somnade in. Och det känns verkligen förjävligt! Jag mår frukansvärt dåligt! Har verkligen aldrig mått så här dåligt någonsin! Och jag vill bara gå och köpa ett cigg paket för att lugna ner mig lite, men jag kan ju inte göra det! Jag kan inte skada mitt barn över att röka! Men visst skulle aldrig göra det, men suget finns ju. Det är faktiskt jobbigt att vara gravid just nu när man mår som man gör, man inte inte göra nått! Jag får tröst äta lite med glass som vi köpte igår. Så har ätit 4 glassar redan idag. Men det är skönt att hon somnade in av åldring och inte en sjukdom vid en ung ålder. Hon somnade in gamal och relatift frisk, så det känns bra det. Fast visst är det tomt. Känner nu hur skakis jag blir i hela kroppen och har världens störta klump i halsen. Så nu klarar jag inte av att skriva mera. Men som sagt Skrållan är i stor saknad, och även av Hera och Diva är hon det. Hera är otroligt ledsen, det märks på henne. Hera var Skrållans beskyddade när det gällde Diva om hon hoppa på Skrållan. Så Hera saknar henne otroligt mycket, men gör ju Diva också. Vi alla saknar henne. Hon var en otroligt fin hund. Men näe, nu måste jag sluta nu bryter jag ihop.

Vila i frid älskade Skrållan, jag älskar dig verkligen <3
Och en dag kommer vi ses igen, men det dröjer ett tag.
Men när vi ses igen, så kommer vi vara för evigt tillsammans igen.



En av dem sista bilden på Skrållan innan hon somna in.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0