En vecka och en dag av sorg och saknad

För en vecka och en dag sedan så var vi på klinken med Skrållan. Hon hade vid denna tid ca fått den lugnade sprutan. Som man får innan själva avlvnings sprutan tas. Och det har verkligen vart det fruktansvärt jobbig vecka. Jag har verkligen aldrig mått så här dåligt! Ärligt talat så vill jag bara somna in själv får att bara få vara med Skrållan! Verkligen ingen kan förstå hur mycket honom betyde för mig! I 13 år så hade jag, från att jag var 6 år. Det här har verkligen tagit på mitt psyke, jag har svårt med allt just nu. Klarar knappt av nått! Det ändå jag vill är att få sova och vakna upp med Skrållan brevid mig! Allt känns bara så förjävligt nu, jag mår skit dåligt! Har otroligt svårt att sova och äta. Inatt så brast det verkligen ut för mig! Jag låg i stort sätt hela natten och bara grät! Jag klarar knappt av livet just nu. Allt jag vill är att ha Skrållan hos mig! Helvete vad jag saknar henne! Snacka om att detta är jobbigt! Jag har verkligen suttit nu och gråtit under tiden jag skrivit detta inlägg! Allt jag vill, är att ha Skrållan hos mig!


Min älskade Skrållan <3

( Va bland det sista kortet på henne i henne liv )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0