8/2 till 8/3 = En månad av saknad

Idag var det en månad sedan jag och Andreas träffade varandra. Vilken enligt mig har vart en hemsk månad. Jag har legat många nätter med tårar i ögonen pga att jag saknat honom så otroligt mycket. Och det har blivit många sömnlösa nätter pga av tomheten, av saknaden, av otryggheten för att Andreas inte vart hos mig. Jag har verkligen märkt det hur mycket jag behöver hans närhet nu dels till mig och till vårt barn. Jag klarar egentligen inte en dag till utan honom. Men jag måste! Usch, det är bara så jobbigt att man nu bor så långt ifrån varandra när man har ett barn som är beräknat att komma om 71 dagar. Menmen sånt man får ta tyvärr.

Men jag saknar verkligen min älskade Andreas så fruktansvärt mycket! Vill ha honom här hos mig. Men får vänta några veckor till. Tråkigt, men så är det.


Andreas Fransson, jag älskar dig verkligen. Jag längtar tills den dagen vi ses igen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0