1/3 2010

Det är ju helt sjukt hur tiden bara flyger iväg. Redan det första mars idag liksom. Har redan gått två hela månader på 2010. Är det bara jag som tycker att tiden går för fort?

Men hur som helst, idag var jag på MVC utan Andreas dock vilket var ensamt. Hade vart skönare om han hade vart med så han också fick höra sitt barns hjärtslag, vilket som är så otroligt häftigt. Jag älskar verkligen varje gång jag ska ditt för man vill inget annat än höra sitt barns hjärtslagen när man åker ditt. Oh, det är bara så mysigt. Man blir helt kär i sin lilla bebis som ligger inuti sin mage. Sedan är det helt sjukt hur man kan älska nått så litet så otroligt mycket. Jag älskar verkligen mitt barn så otroligt mycket, och jag är så lycklig att det äntligen är min tur att snart födda barn. Det är ju 78 dagar kvar nu till BF, så tiden går fort! Sedan runt 15.00-16.00 så var det dags för UM för att gå på kursen där för unga föräldrar där jag lärde känna Cassandra lite bättre, vilket jag tyckte var roligt. Hon hängde med till stan för jag skulle köpa ett par saker så vi gick runt där och snackade lite. Och det var verkligen skönt att kuna snacka med någon som sitter i samma båt som än. För mina kompisar vill jag verkligen inte snacka med, dem vet ju ändå inget skit om vad det handlar om att vara gravid. Förutom Petra då, men henne kan man ju inte redigt prata med eftersom det är dyrt att ringa, vilket är synd. Men nu snart ska jag la ta ett litet bad och bara pusta ut och ta det lugnt. Har vart en jobbig dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0