Rökfri!

Snacka om att det är hur skönt som helst att vara rökfri. Slippa den äckliga doften som sätter sig på än när man röker. Men visst ibland kan man sakna att bara gå ut på balkongen och ta en menthol som är så jäkla gått! Men annars har jag inget alls sug efter det. Senst jag tog en cigg var nån gång mitten på september. Men nu är jag ju gravid och då ska man absolut inte röka!! Jag hatar dem som är gravida och kan röka ibland. Snacka om att inte tänka på barnet! Men det gör jag iaf! Och jag håller mig borta från alla rökare! Och även när barnet födds ska jag se till att han/hon inte ska få andas in rökdoft! Så i vårt hem sen ska det vara helt rökfri. Ingen får röka på balkongen om vi har någon! Barneta ska få en bra miljö! Och ingen rökare få ta i mitt barn så länge dem inte tvättat sig och dem inte stinker rök!

 




Kommentarer
Postat av: Ida

Här var det hårda bud :). Tur att jag inte röker då så att jag kanske kan få hålla i dit barn :D/ kram

2010-01-07 @ 19:48:44
URL: http://iforsstrom.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha aa, nämen jag hatar rökare med små bebisar och små barn. Dem tål inte lika mycket. Plus jag vill inte att ungen ska få känna den doften, det räcker med det man får känna när man är ute bland folk.

2010-01-08 @ 10:36:30
URL: http://sofieduunder.blogg.se/
Postat av: Petra men Picha som jag oxå kallas!

jag har oxå slutat röka nu... Min kille oskar har fått mig till det. :D



klart jag ska komma ner. jag kan försöka komma ner nästa helg eller helgen där på. annars blir det efter löning. :P

2010-01-08 @ 22:15:01
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0