Ramunder

När jag ändå skulle till Söderköping idag och klippa mig, så passa jag på och åka tidigare ditt för att hälsa på lärare på Ramunder skolan jag gick på i högstadet. Och det ångrar jag verkligen inte, gud vilket trevligt bemötande man fick. Det var verkligen jätte roligt, och jag var där längre än vad jag hade tänkt och pratade lite med lärare om min gravitet och vad jag gör nu och allmäna saker. Det var verkligen underbart att åka ditt, så otroligt roligt när dem också känner igen än. Sen nästa gång så kommer jag ditt med en barnvagn och det ska bli roligt vad dem säger då. Jag längtar, hehe. Men shit vad man längtar tillbaka alltså, sjukt att det är 2 och ett halft år man slutade och var där senast. Och inte sett en del lärare på så länge, så det var nog därför det var så roligt också. Men man saknar verkligen skolan även om man kanske inte tyckte om när man gick där då. Men alla hatar ju skolan i stort sätt. Men sen ska jag försöka och åka ut till Östra ryd skola som var min första skola jag gick på, för att kolla läget där. Men det får man se när det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0