Känner mig så ensam

Inatt hade jag verkligen problem jag kände mig så sjuk ensam där i sängen trotts att jag hade Hera som sov hos mig. Vakna runt 4.30 inatt för att jag var tvungen att gå på toa, sen tog jag ett kort varm litet bad för att jag kände för det. Sen var jag tillbaka i sängen vid 5.10 och hade jätte problem att somna om. Klockan blev 5.43 , 6.10 och sen runt 6.30 brast jag ut i gråt efter en viss person som jag saknade närheten av. Inte så svårt att kanske gissa vem? Andreas var det, även om jag tyckte att det var skönt att han skulle åka hem i söndags för jag kände att vi hade vart så länge då när han var uppe hos mig. Men på nätterna saknar jag honom som tusan! Han sov ju trotts allt 17 nätter hos mig och det var länges sen vi såg så länge och nu idag har det också vart jobbigt och vill inte ens veta hur natten kommer bli. Jag känner mig bara så himla ensam, liksom vi ses knappt aldrig pga att pengarna inte räcker till för vi måste spara så mycket som det bara går till vårt barn. Men denna gång blev det extra jobbigt! Och det dröjer 23-24 dagar till innan han kommer upp igen och jag känner nu att denna månad kommer bli förjävligt dels för att jag saknar Andreas mera än vad jag kunde föreställa mig. Sen kanske Skrållan kommer få somna in, sen så den 31 Jan är det ett år sen som Sanna somnade in och henne har man verkligen saknat! Men jag får försöka göra så gått som det bara går nu i Januari månad. Men nu börjar ju skolan igen och det ska jag verkligen gå i varje dag! Hösten blev inte som jag hade tänkt mig, menmen får göra det bästa jag kan nu i skolan.


Kommentarer
Postat av: Linda

Du är inte ensam hjärtat :) <333

2010-01-12 @ 20:02:30
URL: http://lindagronqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0