Ingen kommentar

Idag är jag på riktigt surt humör tack vare en idiotisk kille till pojkvän man har! Tack vare honom somna inte jag fören 1.45-2.00 inatt, sen vaknar jag runt 5.05 pga av att jag var tvungen och gå på toa. Sen kunde jag inte somna om tack vare Andreas igen, så har vart vaken sedan det. Och jag är helt borta, är yt, svag och helt skakis. Och ska till Söderköping om ca 2 timmar vilket jag verkligen inte har lust med, men jag måste. Buhu, faan vad jag blir sur! Man kan verkligen bli irriterad på den person man är tillsamman med. Jag är sjukt irriterad på Andreas, får att han ska hålla mig vaken så länge pga att han inte håller det han sagt!!! Usssch, säger jag bara!!!!!! Jävla killar, dem är så störda ibland asså!!!! Ibland orkar man bara inte med dem, jag gör knappt det nu!!! Men ahja, nu ska jag gå och ta det lugnt innan jag ska till Söderköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0