I'm back

Då var jag tillbaka här på bloggen. Det var ett tag sen jag skrev ett inlägg, men jag har inte haft nått vettit att skriva om redigt sen så har Andreas vart här men han lämna mig för 3 dagar sen. Visst jag har inte nått speciellt att skriva om nu heller men jag har så tråkigt så skriver ändå.

Idag är det onsdag vilket betyder att jag går in i en ny vecka som blir vecka 21 tiden går undan nu, nu är det ca 19 veckor kvar och det kommer säkert gå fort, för fort! Och jag har inte känt av någon spark eller rörelse än i magen så jag börjar bli rikitgt orolig nu att min älskare krabat inte lever, så kanske borde ringa in, men då får jag vänta tills imorgon. Men magen den växer, jag känner mig jätte tjock nu. Sen så har jag gått om Andreas med vikten så han väger mindre än mig, vilket han blev överlycklig över och jag hata skiten jag hade hoppas på att det kunde bli lite senare. Men han är ju så himla smal så inte lustigt att jag väger mera än honom egentligen, plus så är jag ju gravid. Nu är det ju 4 månader och 12 dagar kvar till beräknad förlossning, men jag tror att krabaten kommer titta ut runt den 20-25 Maj. Jag hoppas på den 25 Maj isåna fall eftersom då kommer ungen en månad innan jag fyller år och Andreas hoppas på den 24 Maj får då är det 1 månad innan han fyller men vi får se hur det blir. Sen ska jag ju också få en kusin snart vilket jag verkligen ser fram emot och det är inte långt kvar runt slutet av mars eller början på april tittar den lilla krabaten ut så det ska bli otroligt roligt. Men jag hoppas på att jag kan få känna nått liv i min mage nu snart, jag kommer bli helt överlycklig då när jag kommer få känna första sparken. Jag lääängtar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0