Har så tråkigt! Så tar detta tråkiga sak från Petras blogg, hehe.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV

1. Är du singel?: Nepp

2. Är du lycklig?: Både ja och nej. Jag är verkligen jätte lycklig för jag snart ska bli mor. Men sen att vi snart ska avliva Skrållan gör mig väldigt olycklig.

3. Är du uttråkad?: Jaa!

4. Är du ledsen?: Ledsen är man varje dag just nu.

5. Är du italienare?: Nee

6. Är du cool?: Näe, det vet jag inte

7. Är du från Irland?: Nee

8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Nee

 

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja, varför skulle inte det kuna inträffa ?

2. Har du någon gång blivit sårad?: Jao, och det har nog alla blivit någon gång

3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Jaa, vem har inte ?

4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Gillat och gillat, beror på hur man ser det. Men kanske lite små förtjus har jag gjort utan och säga nått till den killen jag va det i..

5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Nepp, men om en vecka då smäller det, HAHA
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Inte vet jag
7. Är du kär?: Jo, men jag vet inte vem jag är mest kär i. Men tror att jag är mer kär i min lilla krabat än Andreas ;) HAHAHA

8. Vill du gifta dig när du blir stor?: NEEEJ!

TVÅ ALTERNATIV

1. Bilddagboken eller lunar?: Lunar är så ute! Så BDB!
2. Hår eller ögon?: Hmm, så fort. Kan inte ens ta nått av det

3. Katter eller hundar?: Hund så klart.

4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Få nära vänner

5. Coca-Cola eller Pepsi?: Pepsi

6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Ute kväll? Never! Hemma kväll så klart!

7. Pengar eller lycka?: Lycka aå klart!

8. Dag eller natt?: Daag

9. Msn eller mobil?: Mobil, skulle aldrig klara mig utan!

 

TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån?: Näe

2. Brutit nåt?: Näe

3. Gjort nåt du ångrar?: Klart vem har liksom inte gjort det ?

4. Hoppat Bungee Jump?: JNäe fy fan heller, skulle aldrig falla mig in och göra det!

5. Ljugit för någon du tycker om?: Det har la hänt att man dragit till med en vit lögn nån gång

6. Ätit en hel tårta?: Näe fy, då skulle man nog hata tårta vid detta lag!

7. Gjort bort dig offentligt?: Har jag säkert gjort

8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Neeeeej!

9. Gråtit när ett husdjur dog?: Jaa, det är klart. Och kommer snart göra det igen!

10. Velat försvinna?: Kan man ju lugnt säga!

 

SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde: Till Andreas

2. Telefonsamtalet du fick: Från min mor tror ja

3. Personen du var med: Min mor och kolla på tv

4. Roligaste grejen som hänt: Jag vet inte redigt

5. Personen du smsade: Elin, Andreas lille syster

6. Personen du tänkte på: Andreas, det var liksom ett tag sedan vi sågs!

7. Du skrev till på myspace: Ingen!

8. Du kommenterade: Vet inte
9. Du tillbringade natten med: Hera, hehe

10. Du kramade: Sandra.K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0