Glida ifrån

Jag hatar verkligen när man glider ifrån en kompis som man verkligen inte vill göra det med! Men det har hänt nu, och det är la bara för hon inte verka vilja vara min vän längre, vilket jag tycker är så himla tråkigt efter den långa tiden jag känt henne, det är liksom över halva mitt liv. Men vad ska man göra? Jag har skrivit till henne och frågat hur det är och så, ibland för man inget svar, men visst det kan bero på att hon inte sitter vid datorn fast hon är inloggad. Eller så svarar hon bara sen så äre inget mera med det. Och det är bara jag som skriver liksom, jag mins inte senat hon gjorde det, måste vart ett halv år senast. Men nu har jag bestämmt mig att aldrig mera skriva fören hon tar och skriver till mig. Liksom har man känt varandra så länge så kan man ju skriva och fråga hur det är så att man vet att hon bryr sig om mig liksom. Men ne, så man börjar ju undra liksom. Och vi som ändå alltid haft så roligt när vi vart med varandra och det göre ännu jobbigare att hon inte verkar bry sig om än liksom. Menmen sak samma, jag orkar knappt bry mig längre. Men visst blir man ledsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0