Fick knappt sova inatt

Inatt hade jag verkligen svårt till att somna ovs hur trött jag blev efter ett tag. Den lilla krabaten håll mig vaken, han/hon sparka hela tiden i stort sätt i flera timmar och visa sparkar var hårdare än andra. Men tog verkligen ett tag innan jag somna. Menmen det är sånt man får räkna med nu sista tiden som är kvar. Eftersom dem är mest aktiva när man själv vilar. Men jag klagar inte, jag är bara så glad att jag känner min lilla älskling där inne. Jag verkligen längtar efter ungen nu att få hålla honom/henne i min famn och bara kolla på den lilla i flera timmar. Nu börjar jag även förstå lite mera att jag är gravid, vilket är skönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0