4 månader kvar

Idag är det som sagt den 18 Januari vilket betyder att det är 4 månader kvar till BF. Och snacka om att man verkligen längtar till attt få se den älskade krabaten. För varje spark jag känner längtar jag ännu mer. Och inbland blir man tårögd när man känner av den lilla där inne i min mage. Och för en gång skull känns det som att jag på nått sätt hittat mig själv här i livet. Och det handlar ju om att jag väntar mitt första barn som jag väntat på länge att få. Och för min del är det inte alls för tidigt. Jag har alltid viljat vara ung när jag får mitt första barn. Liksom jag vill hellre sitta hemma med en skrikande unge än att vara ute och festa. Barn är mitt liv, jag ska äntligen få min egna familj snart vilket jag vill satsa på. Det är liksom jag, jag vill åka och semestra med min älskade familj, jag vill göra saker med mitt/mina barn. Och nu väntar jag mitt första vilket jag är överhört glad och tacksam över. Äntligen så börjar mitt liv på allvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0