12/1 2010 <3 Ett datum att minas

Idag hände det jag länge har väntat på, min älskade krabat sparkade inatt som tusan. Jag kände det verkligen, och den var en sån upplevese. Jag kände till och med när jag la handflattan på magen hur den sparka. Och det kändes så himla stark så att någon annan skulle också ha känt det. Nu har jag fått bekräftelse på att min lilla älskling lever inut mig. Ett tag trodde jag att det hade hänt någor eftersom jag inte redigt känr något innan. Men idag så aa, en dag jag verkligen kommer minas. Trotts att det vart en dålig dag så har det vart den bästa dagen på 2010. Och jag är så rörd nu när jag skriver om min upplevlse som alla gravida kvinnor går och väntar på. Och den har ju inte hållt på lite, även imorse när jag vakna väldigt tidigt tack vare min mor så kände jag hur krabaten håll på. Sen har krabaten hållt på istort sätt hela dagen, och oh jag är så lycklig. Jag bara väntar nu på den ska föddas och jag får se min lilla ögonsten utanför magen och vem han/hon mest är lik, mig eller Andreas. Men inte allt så långt tid kvar nu till beräknad förlossning. Det är 4 månader och 6 dagar (126 dagar) dagar kvar till den beräknade förlossning. Jag längtar efter min lilla älskling <3



Mitt älskade barn i vecka 18 + 2 dagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0