Titti sjunger

När jag stog och diska förut och lyssna på rix fm så hade Erik och Titti fått in ett melj av en kille som ville göra något speciellt för sin flickvän. Så han bad Titti att ringa upp hans tjej och sjunga 'I will always love you'. Vilket Titte också gjorde, inte världens vackraste röst kanske. Men så gulligt ändå. Efter Titti sjunigt klart så friade tjejens kille till henne. Vilken gullig kille hon verkar ha. Kanske inte världens gulligaste stämning. Men vadå, det är ju tanken som räknas och ju vad låten handlar om. Jag skulle bli helt beröd om jag hade en sån kille som gjorde så till mig. Men det har man ju inte, vilket jag tycker är synd. Men man kan ju inte få allt, även om man önskar att man har en pojkvän som kan vara mera romantisk av sig och ta hand om än nu när man mår som dåligast och stötta än. Men tyvärr så får inte jag det, så ibland vet man inte vad man känner till den person man är tillsamman med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0