I skolan

Sitter i skolan och håller på och pluggar "Administration - Arbetsmiljö" och det går inte alls så bra idag, är sjukt trött eftersom jag knappt sov något inatt sen så tror jag att jag dör snart av värmeslag! det är så sjukt varmt här inne och jag kan knappt andas. Men får se om jag ens klarar av att göra prov om en vecka för jag börja med det i tisdag men bara och hoppas på det bästa. Bara att ger sig fan på att jag ska kunna det tills tordag. Får plugga som en döre ihelgen, som tur är så är mamma hemme. Men ska la ta och försätta lite nu innan jag ska ta och äta lite sen tillbaka och plugga sedan blir det att åka till Söderköping för att jag ska ta skolan och kolla mina tänder! Hoppas jag inte har håll, är rädd för det för att jag knappt kunde stå och bortsa tänderna ett tag då i början på graviteten! Men visst är jag duktig som är i skolan, det tycker jag iallafall. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Linda G

Du är jätteduktig gumman :) <3

2010-02-14 @ 10:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0