Ett och ett halft år av kärlek.

Andreas, kan du ens förstå hur mycket jag verkligen tycker om dig? Hur mycket du betyder för mig? Hur trygg jag känner mig när jag ligger bervid dig i sängen? Jag älskar dig så otroligt mycket, jag har verkligen inset det nu! Idag är det den 21 Febuari, vilket betyder att vi har vart tillsammans i ett och ett halft år nu och vi väntar redan vårt första älskade barn. Vet du hur glad jag är att det är just dig jag ska ha barn med? Det finns verkligen inga ord på hur otroligt lycklig jag är att vi just ska ha barn tillsammans! Jag är verkligen så otroligt lycklig för det. Och vi har haft en otroligt tuft period tillsammans nu under flera månader, och jag lider verkligen för det idag! Sedan jag blev gravid har jag ju inte vart mig själv, vi har bråkat så otroligt mycket för jag inte tållt nått. Du har haft svårt att förstå att min kropp har förändras. Och det har lett till både det ena och andra. Men trotts att vi typ gjort "slut" flera gånger så stämmer inte det! För ingen av oss vill ens göra slut, vi tycker verkligen om varandra för mycket trotts all tjabbel!

Andreas jag har så mycket ångest för vad jag har sagt till dig dem senaste månerna, saker som inte ens stämmer. Jag har bara tänkt på graviteten och glömt bort dig och det är jag verkligen ledsen för! Men jag har verkligen känt att jag inte alls vet hur jag känner för nått, jag vill bara ha ett friskt barn! Men sedan jag var på UM på denna ' ny blivna föräldrar kurs ' så visste jag direkt efter åt hur jag verkligen känner för dig! Mitt hjärta tillhör bara dig, och jag älskar dig verkligen så otroligt mycket! Det är bara dig jag vill ha. Du är den ändå killen i mitt liv, det finns ingen annan i mina ögon. Det är dig jag älskar, och dig jag vill ha!

Nu idag är det 13 dagar senast vi sågs vilket betyder 13 dagar av saknad! Jag vill verkligen ha dig här hos mig! Jag vill vara trygg när jag sover om nätterna. Jag vill känna din halv nakna varma kropp mot min under täcket! Jag vill bara ligga och kramas med dig, få kyssa dig. Jag saknar verkligen din närhet! Jag hatar verkligen denna distansten som är mellan oss! Jag vill ju ha dig här hos mig och vårt barn som ligger i min mage. Jag tycker det är så tråkigt att du inte får känna ditt barn sparka varje dag som jag för göra. Jag önskar bara att du kunde flytta upp hit nu! Får jag vill ha dig här hos mig, som kan stötta mig dem sista 86 dagarna som är enligt BF.

Jag är verkligen galet kär i dig gubben, jag älskar dig över hela mitt hjärta! Och trotts allt som hänt mellan oss, så vet jag att vi kan klara oss igenom detta. Vi har snart våran egna familj, vilket jag verkligen är glad över. Och jag vet att du kommer bli en otroligt bra far till ditt barn. Du kommer alltid ställa upp på honom/henne, du kommer aldrig svika honom/henne aldrig någonsin! Du kommer verkligen älska ditt barn och ta väl hand om honom/henne. Ingeting kan hindra dig från att göra allt för ditt barn, inget!

Snälla Andreas, hör på mina ord! Jag är verkligen ledsen över det jag gjort/sagt mot/till dig! Och jag ångrar det verkligen idag. Jag vill verkligen att det ska funka mellan oss! Jag vill finnas till för dig. Och jag vill du ska finnas till för mig. Jag vet att vi inerst inne älskar vararndra så otroligt mycket. Ingen av oss klarar sig utan den andra. Jag älskar dig så otroligt mycket. Du är den vackraste personen i mina ögon. Du betyder verkligen allt för mig! Du är en del av mitt liv, en del jag inte klarar av att leva utan!

Jag älskar dig verkligen Andreas Fransson.
21 Augusti 2008 är vårt datum, och så ska det alltid förbli <3





Du är mitt allt älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0