Smärta - Värsta man kan leva med

Smärta i sin själ är verkligen inte lätt att hantera med och leva med. Man känner sig bara så himla världelöst och livet känns så meningslöst, man orkar verkligen ingeting som har med livet att göra. Man vill bara få slippa smärtan och bara få somna in eller få sova bort all smärta. Ingeting funkar så bra i mitt liv just nu, verkligen ingeting! Jag var ärligt inte hur mycket mera jag ska orka med, har levt med smärta senns jag vet inte när. Redan som liten mådde jag dåligt, och varför vet jag inte. Men skulle vart skönt om man kunde förstå varför och göra nått så man inte mår dåligt nu. Jag mådde dåligt utav att mina föräldrar sepaera, men jag mår fan så mycket sämre nu idag. Jag har aldrig mått å här dåligt i hela mitt liv, det känns som för varje dag som går så mår jag bara sämre och sämre och att jag bara ska få sova. Leva med en sån smärta jag har orkar man inte. Jag vill bara få bort det och få leva livet, för jag vill leva och uppfulla mina drömmar och mål jag har i livet. Men för att det ska gå så måste man må bra! Menmen, vad ska man göra? Ens inre smärta försvinner bara inte hur som helst. Dett måste ske ett miraker i livet för att det ska gå bort. Och nee, jag sitter inte här och tycker synd om mig själv, jag måste bara få skriva av mig lite! Jag tycker inte ett dugg synd om mig, men jag tycker synd om dem som mår lika dåligt som mig och till och med ännu sämre, fattar inte att dem orkar att leva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0