Panik ångest attacker

Fan vad jag hatar att må dåligt sen få sina jäkla attacker, har knappt kunnat sova nått inatt och har inte gråtit nått inatt bara för att mamma har vart hemma. När man har en sån panik ångest jag hade inatt vill man bara ligga på golvet / i sängen och bara skrika och sparka! Fan orkar inte med såna här jäkla nätter, haft det så mycket nu på senaste tid. Jag vill inte må så här dåligt längre, JAG VILL FÅ MÅ BRA! Mitt liv är bara åt helevet just nu, ingeting fungerar alltså! Att går bara snett för mig, jag är irriterad och ledsen dagligen och jag vill inte vara det. Jag vill vara glad och göra roliga saker men jag kan inte, men som tur kommer Sandra.L till mig idag så det ska bli riktigt skönt att äntligen få vara med en kompis för en gångs skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0