Jag älskar att slå in presenter

Idag har det varit en otrolig seg dag, har bara suttit hemma och spelar spel och nu på kvällen har jag sett Nina Frisk sedan Stockholm Boogie. Och nu ska jag ta och gå och sova, ska upp 6.30 imorgon för att jag har tvättstugan klockan 7.00, fanns inga andra tider och jag vill få bort smuts tvätten! Hur som helst angående rubriken så har jag slagit in ett par saker Andreas ska få av mig sen min mor för han får lägenhet den 15.e så blir inflyttnings presenter, så hoppas han blir glad över dem. Är så skönt att han ska få ett hem nu eftersom han inte får bo hemme, så skönt för honom att veta vart han ska ta vägen om dagarna och nätterna. Menmen, nu ska jag ta och borsta mina tänder sen ta och lägga mig i sängen. Natti





Andreas inflyttnings presenter som han ska få när vi ses.


Kommentarer
Postat av: Ida

Har han fått ett jobb igen ?? Tänkte efter som att han ska ha en lägenhet?? :)

2009-09-06 @ 11:53:33
Postat av: Sofie

Näe, det är ekoninomiskt stöd han får av soc. Sen ska han gå på Lernia samtidigt och utbilda sig till svettsare

2009-09-06 @ 14:26:50
URL: http://sofieduunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0