Bara för att dem betyder för mig!

Sandra.L
Vi har känt varandra sen jag föddes och det var år 1991, så i 18 år har vi känt varanda nu. Och du betyder verkligen allt för mig, är så glad att jag har dig. Jag vet alltid att du ställer upp på mig om jag mår dåligt och behöver prata med dig. Och det är så skönt att ha en sån kompis, älskar dig baby!



Sandra.K
Vi både gick i Söderköping från början, fast på olika skolan du på Berga och jag på Ramunder. Men då kände vi inte varandra, men jag kommer ihåg det året vi gick i 9:an ( 2006-2007) Så kolla du typ alltid min Lunar, och jag blev irriterad bara för jag visst inte ens vem du va. Men sedan börja gymnasiet jag på HPLE och du på SPTU från början. Och när du och din nya klass kom in där så tänkte jag bara "henne känner jag igen, sen kom jag på det". Sedan skulle alla lära känna varandra så vi två var med varandra då. Men sen efter dess har vi vart kompisar. Och efter förra året på Augustifesten (2008) så har vi blivit ännu bättre vänner. Och det är jag glad över, du är verkligen världens snällaste människa jag känt! Finns alltid för dig gumman!



Petra.N
Kommer nog aldrig att glöma när jag såg dig fösta gången. Jag trodde du var värsta subban som skulle börja 9:an. Men nehe du, du skulle visst börja 7:an, för en dag satt du där på Svenks/Engelskan och jag blev chockad. Vi prata inte nått tog ett tag innan i lärde känna varandra eller när inte så länge, det var ju i december du börja där. Och vi hade ändå lärt känna varandra till jullovet. Hur som helst, så fel jag hade om dig. Du var verkligen en fin och underbar människa. Du gjorde alla mina dagar bra i skolan efter du hade börjat. Jah har nog aldrig haft det så mycket roligare i skolan än när du gick där. Tyvärr så håll det inte så länge, efter ett år var du tvungen att flytta igen för att din fostermamma var helt störd. Och jag mins hur mycket jag grätt om nätterna bara för att jag ville verkligen inte att du skulle flytta. Men usch så dåligt jag mådde den dagen det var dags! Glömer inte sista kvällen med dig gumman. Saknar dig verkligen för varje dag, skulle vara så roligt om du flytta ner hit igen. Men är ju svårt med tankte på att du har ju en dotter nu. Men hoppas vi ses snart igen gumman.


Sahra.E
Glömer aldrig första gången vi träffades det var då när min kusin Jonny hade 6-års kalas och du var bjuden. Ibörjan så prata vi knappt inte, sen blev det la lite mera prat tror jag, mine inte så mycket av den dagen bara att vi träffades för första gången. Hur som helst det tog ett tag innan vi blev riktigt bra vänner och börja umgås. Men när vi väl börja umgås så hade vi så roligt ihop! Jag saknar verkligen våra tider tillsammans när vi var små. Jag tror ärligt att det är dig jag gjort mest med under min barndom. Jag är så glad att jag lärde känna dig, vi hade det verkligen alltid så roligt tillsammans när vi var små. Finns så mycket att säga om när vi var små, men blir så lång inlägg då. Så nu över till tonåren.
Näe tonåren kom så var du ju knappt aldrig ute på landet, du tycket verkligen inte om att vara där (men jag förstår dig, det var hemsk där ute. Finns inget att göra typ) Iallafall, vi gled isär varandra lite. Blev bara att vi träffades nån gång ibland, vilket jag tyckte var jätte tråkigt! Föra sommaren (2008) så följde jag med dig och dina mor föräldra till Muskö, och det var verkligen roligt där uppe med dig. Det var så roligt att få kuna vara med dig eftersom vi inte hade vart så mycket på senaste tid. Men s
en efter det så såg vi aldrig. Jag undrar varför idag? Men du hade la mycket med din skola för det var ju ditt sista år. Och nu bor du uppe i Stockholm, och det är så tråkigt. Jag saknar dig mycket gumman.



Kommentarer
Postat av: s

i miss you too, vi får se till att ses när jag är hemma!s

2009-10-18 @ 21:32:38
URL: http://sahras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0