Varför går tiden så sakta?

Alla bara klagar på att tiden går så fort och allt. Men jag klagar inte, jag tycker att en timme känns som en dag. Men det är la bara för att jag längtar så mycket till att det ska bli jul så man kan få julpynta. Sen att det ska bli vår och man kan ta fram sina tunna kläder igen efter den kalla hösten och vintern. Sen sommaren, studenten som man längtar till det, att äntligen få gå ut skolan. Sen så kommer det bli flytt i sommar eller efter sommaren nästa år. Klarar inte en sekund till att bo i jäkla Navesta. Allt folk är bara störa i huvudet och gör sina egna regler. Så ska bli så jäkla skönt att slippa det här jäkla stället och flytta till en ny stad och börja om lite. Så jag längtar verkligen, så hoppas bara att tiden kan gå undan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0