Två månader kvar

Hopp 24 oktober idag då, vilket betyder att det är två månader kvar till Julafton. Jag vet inte om man ska skrattar eller gråta för att tiden på det här året har gått så sjukt fort. Liksom två månader och en vecka kvar på det här året, sen så är det liksom 2010. Och det året skriker STUDENTEN! Hoppas jag klarar det, tyvärr så blev inte det sista året så bra som jag hoppades på att det skulle bli. Men det kommer säkert ändå gå bra, så länge jag verkligen strävar efter mitt mål i min skola. Och efter höstlovet, då jäklar. Då ska fan pennan glöda! JAG MÅSTE KLARAR AV 3:AN! Men angående Julafton, visst längtar jag. Men det kommer bli en seg dag. Mamma jobbar kväll hon börjar 16.00 men hon ska höra om att få börja senare. Så jag kommer bli helt ensam på julkvällen med dogsen, men det kommer säkert gå. Men ahja, nu har jag inget mera att skriva så får se hur långt tid det tar tills jag skriva blogg igen. Som sagt, jag har inte liv direkt så jag har inget att skriva om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0