Svek

Jag förstår mig inte på dem föräldrar som sviker sina barn alltså. Liksom, varför skaffa barn när man inte kan ta hand om dem? Och en del som skaffar barn och sedan misshandlar dem, och det är så hemskt. Jag skulle aldrig kunna göra nått sånt till mitt/mina barn. Barn är bara oskyldiga varelse på jorden, som vuxna människor skaffar sig för att ge dem en trygg uppväxt. Men tyvärr för inte alla barn uppleva det. Och det är ju inte så konstigt egentligen att dem hamnar i fel gäng, börjar med droger, håller på och slös, snattar. Det är bara så sorligt att det ska behöva vara så. Jag lider så mycket med dem barn som växer upp med hemska föräldrar som det sen i tonåren för ett helvete. Men sen är det självklart att dem barn som fått allt av sina föräldrar hamnar också i fel umgänge. Men nu pratar jag mer om dem som inte för den kärlek och den tryggheten av sina föräldrar som alla barn kräver. Och det gör mig bara så ledsen. Liksom den del förstår visst inte innebörden av att skaffa barn och vad det kräver. Det kräver så mycket mera än vad man tror. Men jag hoppas bara att dem nu som är unga och kommer skaffa barn i framtiden, verkligen tänker efter vad det handlar om, för det är så mycket ansvar att ta hand om ett annat liv!

Det är inte roligt att bli sviken av ens förälder/föräldrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0