Jul - Längtar

Det är ett bra tag sen jag skrev ett inlägg men jag märker själv att jag skirver så otroligt tråkiga och onödiga saker så har inte orkat skrivit nått, men nu blir det ett inlägg iaf.

Håller på och städa mitt rum just nu, men det går ju inte snabbt framåt jag är jätte trött. Har bara lust att gå och lägga mig och sova, men klockan är inte så mycket för att sova än. Hur som helst man känner nu att kylan börjar komma och det är ju faktiskt snart omändrning på klockan. Om ca 20 dagar ska man ju vrida tillbaka klockan en timme och tanken på kylan och ta en timme bakåt får än att längta till December och  julpynta sitt rum och lägenheten och tända julsjärnorna och julstakarna. Men dock kommer ju inte julafton bli en hippi i år, kommer la bara bli jag och mamma sen hundarna för mamma jobbar så klart kväll så aa det kommer ju inte bli roligt. Men hoppas på att nästa år att julafton blir helt maggis, hehe. Men det får vi se då. Men nu ska jag åter vända till mitt otrolig stökiga rum. Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag hoppas också på att du får en magisk jul nästa år söt :) <3

2009-10-11 @ 22:24:15
Postat av: Sofie

Oh tack <3

2009-10-13 @ 19:05:25
URL: http://sofieduunder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0