En tid jag saknar

Även om mina föräldrar sepaera sommaren 2007 så saknar jag den sommaren så förbaskat mycket. Det var den sommaren som du och jag hade det som roligast, vi såg varje vecka vi gick på utebio tillsammans vi gick på Augustifesten tillsammans. Vi hade så roligt den sommren, och jag saknar den tiden så jäkla mycket. Det var bara du och jag. Och jag hoppades på att få uppleva samma sak sommaren där efter (2008) Men tyvärr så blev det inte så, istället så fick jag inte alls en så rolig sommar som innan och det väsrta av allt var att det inte var du och jag. Nu är det bara typ Madelen och Sofie som ses någon gång ibland.

Och jag tycker det är så tråkigt att det blev som det blev, hade önskat att vi stog lika nära varandra även idag som vi gjorde sommaren 07. Men frågan är om det någonsin kommer bli så igen, tyvärr så tror jag inte det. Men man kan ju alltid hoppas. Men jag glömer verkligen inte den tiden med dig då när vi hade det som roligast och tiden i Göteborg på Liseberg, helvete vad jag även saknar det, hade önskat att man kunde få uppleva det igen med dig. Men det är som det är nu, men jag är bara glad att vi ändå är sams nu igen och kan ses någon gång ibland.




En bild som väcker skarpa minnen med dig <3


Kommentarer
Postat av: Madde

De väcker fina minnen den där bilden aså <3

Du ska veta att jag me saknar den tiden vi hade tsm och tycker de är skönt vi är sams igen. Och för hoppningsvis blir vi närmare vänner än vad vi är idag iaf.

2009-10-17 @ 22:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0