Känsligheter - Spy

Det är så sjukt jobbigt att vara gravid när det gäller visa saker. Jag klarar verkligen inte att ta ut hundarna innan jag får kvävnigar och i värsta fall spyr ute om jag inte hinner in. Och det beror på att jag har blivit så känslig för äckliga saker, jag klarar inte av att vara i närheten av när dem gör sina behov och speciellt inte behov två. Jag har till och med spytt när jag gjort mitt andra behov och det är inte bra. Och näsblod klarar jag heller inte av, spyde då när Andreas fick det en gång.

Och nu idag när jag var ute med hundarna strax efter 16.00 så hann jag knappt vara ute med dem i 1 minut innan jag var tvungen att ställa mig och spy som en dåre, snacka om jobbigt. Menmen vad ska man göra? Jag är gravid liksom och det är bara ta och acceptera dem sakerna man är känslig mot som man klarar av innan. Liksom ens känslighet av dofer tillhör graviteten. Och jag är så glad att jag ska få upp leva livets största mirakel när ens barn föds.

Kommentarer
Postat av: Daniella

Prova åk sjuke band :) Det hjälper, har en kompis som är gravid och hon har sådana, och hon mår inte illa långre!

2009-11-30 @ 21:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0