Ens liv kan verkligen förändras på bara en sekund

Den 24 September förändrades verligen hela mitt liv bara på en sekund och det blev verkligen en chock för mig när jag fick redo på att jag var gravid och skulle få ett barn nästa år. Och gud vad många tankar det var i huvudet då på mig, om jag skulle behålla det eller göra abort. Men det stog klart och tydligt för mig att jag tänker behålla barnet för att göra abort skulle jag aldrig klara av, för mig så skulle det kännas som att döda ens barn som jag har skapat tillsammans med Andreas. Men sen satts ju ännu mera tankar igång när jag hade bestämmt mig och var mera säkert än vad jag någonsin vart tidigare i livet. Och det som beskymrar mig mest är ju ekonomin, men det vet jag att det kommer lösa sig. Jag har min mor som kommer ställa upp till 110% så det är skönt.

Och det idag som jag har räknat ner på bdb är att jag och Andreas var på ultraljud idag där vi fick redo på vilken vecka jag var i, hur långt den var och den beräknade dagen som krabaten ska få se ljuset för första gången. Och allt var bra och det var så skönt att få höra, för det har jag gått och oroat mig mest för. Men aha det är vad jag har räknat ner till och min sitavion i livet som jag är i nu. Men jag är bara glad för det, jag ångrar verkligen inte beslutet på att behålla det. Och nu önskar jag att allt kommer gå bra under gravititen. Och nu varje onsdag kommer jag gå in i en ny vecka. Onsdag som kommer det villl säga den 11 Nov så blir det vecka 14.





Den lilla krabaten i vecka 13 + 5 dagar. Den var 6.6 cm lång och den beräknade dagen han/hon ska föddas är den 18 Maj <3

Kommentarer
Postat av: Minna

Grattis :) jag hoppas att allt kommer gå bra! <3

2009-11-09 @ 20:27:36
URL: http://www.kindaloveyou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0