Svenska vädret

Jag är trött, jag är deprimerad och jag är sur! Håller på och gör mig iordning, har skolavslutning vid 10:30 och jag har ingen som helst lust att åka ditt. Senare ska jag till Söderköping på studet och det har jag heller ingen redig lust med! Blir så jäkla arg på vädret som är idag alltså, regn, regn, regn och regn. Hörde redan i morse när jag vakna hur jäkla mycket det renga ute, sen när jag gick ut med hundarna efter jag vaknat så va jag verkligen skit sur. Liksom kan det aldrig vara bra väder när det är skolavslutning och student eller? Okej visst skolavslutningen bryr jag mig kanske inte så mycket om. Men just studenten jag ska på, kul och stå där ute med det här vädret NEEJ! Tycker verkligen synd om dem som tar studenten idag, Liksom roligt att minas att det regna på ens student, I don't thinks so! Jag skulle bli jätte ledsen om det regnar när jag tar studenten. Men hoppas verkligen att det är upphåll sen vid 16:00 när jag ska på studenten! Menmen, nu måste jag göra mig klar, sen ska jag möta Sandra.K vid renströmen där vi har avslutningen. Tills slut vill jag bara säga ; Jag hatar verkligen det svenska vädret ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0