Slut på rösten

Har suttit nu i telefonen sen ca klockan 18.00 till 21.30. Har ringt runt till folk i släktden och bjudit in dem till min 18-års fest jag ska ha om 23 dagar. Och alla som jag ringt verkar kunna komma, så det ser jag verkligen fram emot. Kommer la bli runt 40st personer om inte mera eller mindre vi får se vilka det är som kommer. Annars idag har jag inte gjort så mycket, har bara vart hemma och planerat in lite för min 18-års fest och kollat på lokalen jag har hyrt nu. Dock var den mindre än vad jag trodde, så det va inte så roligt. Men den blir bättre än att vara hemma i lägenheten, sen ligger lokalen precis emot oss så blir ju bra med tanken på hundarna. Men hoppas verkligen att min fega till pojkvän vill komma, vill ju visa upp honom för släken nu när alla kommer. Och visa vilken otroligt fin pojke jag har. Så Andreas, du är illa tvungen att komma. Annars lägger jag mig ner på golvet och skirker och gråter, så du måste komma. Sen skulle betyda mycket för mig, får visst kommer det bli en jobbig dag på sitt sätt. Men hoppas verkligen att den blir bra och rolig och att så många som möjligt kommer. Sen hoppas jag att min kusin från göteborg kan komma och hans flickvän, sen även min moste som bor i göteborg. Har ju inte sett dem på ett tag, så vill absolut att dem ska komma. Sen har jag ju en annan kusin och hans flickvän ska få barn runt den 20 juni, hoppas även att dem kan komma. Men beror ju på när lilla flickan som det är kommer ut. Men aha, min dag har vart att planera alla jag bjudit sen att ringa dem. Men vad pinsamt det va ibörjan, men va ändå inte så farligt som jag trodde alla verka vara postivia. Sen kan man inte så kan man inte. Menmen, nu är jag verkligen trött och har värsta ont i magen "jäkla mens värk" så ska se och kanske ta en varm dusch sen ta bort sminket sen ta och lägga sig i sängen och ta och ringa sötnosen. God natt <3

Kommentarer
Postat av: petra och bebisen Felicia

hej hej, ja det hoppas jag med, hon börjar bli gammal och sliten så det är ju daggs att sluta med skiten nu. Det bruker ju inte leva så länghe när man lever det livet som hon lever. tyvärr!!

2009-06-08 @ 22:04:31
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0