Petra Nordström <3

 Vännerna från Östergötland!!

Åh vad kul. På senaste så har mina två bästa kompisar ifrån Norrköping och söderkping hört av sig till mig. Jag blir lika glad varge gång. jag vet att jag e typ världens tråkigaste person att smsa med men jag e värkligen glad när ni hör av er det är jag.
Igår så smsade Denna mig och idag så har jag smsat med Sofie. Det är så kul. jag saknar dom båda så sjukt jäkla mycket. det har hänt många många gånger att jag har varit tvungen att låsa in mig på toan eller liknande och bara få gråta ut för jag saknar mina älskade ÄKTA kompisar ifrån norrköping och söderköping.
Jag menar inte att mina kompisar här i sthlm e fake. eller så. jag gillar dom oxå jätte mycket, ni får inte missförstå mig.
men Denna och Sofie har varit sånna som alltid har funnits dära för mig och hjälpt mig. Riktiga HEROS!!

Och Sofie som igentligen tyckte att jag var värsta Bimbon när jag började i hennes skola. Sen så lärde vi känna varandra och sedan den dagen så umgicks vi nästan varge dag. vi åkte till skolan ihop. vi gick på stan ihop. vi gick vilse i skogen ihop på en idrotts lektion, vi shoppade ihop. ja allt, jag lurade i hennne att börja röka oxå. "Känner mig dum"!
men men, alla har vi väl gjort dunna ideotiska saker i våra dagar.
Jag och sofie pratade om allt, från killar och deras penisar xD hahahaa " skojja". Ne men . vi smackade om killar, skola, hur det är hemma, det förflutna och mode. allt. vi var öppna mot varandra och hon fick mig att börja känna mig meningsfull. jag fick bara mer och mer självförtroende med henne. man kan säja att hon gav mig ingredienser för att kunna överleva. jag gillade värkligen inte mig själv, jag hatade mig själv innan jag träffade henne. sen började jag att acceptera mig själv. och nu kan jag till och med tycka att jag ser bra ut ibland!!

Tack för att jag har er!!



 /    Läste Petras blogg igår kväll, och lästa just detta inlägg. Och kan ju säga det, att jag trodde verkligen att hon va värsta bimbon då när jag såg henne där första gången. Men shit så fel jag hade alltså! Du är ju helt underbar gumman, tycker verkligen så synd om dig att du left det liv du haft. Du är verkligen inte värd det. Du är verkligen en otroligt fin människa. Tyvärr så bodde du ju inte kvar här i östergötland "söderköping" så länge. Fan vad jag grätt då när jag fik reda på att du skulle flytta, men har aldrig gråtit så för en kompis får man inte ska ses så mycket. Men det gjorde jag får dig. Mådde piss då när du skulle flytta och måde ännu sämre när du väl hade flyttat! Mins verkligen den sista kvällen med dig gumman, en kväll som aldrig kommer glömas. Det är verkligen synd att vi aldrig ses, va ju lite över ett år sen senast nu. Önskar verkligen att vi kunde bott nämre varandra, hade verkligen vart skoj! Och kan ju säga dig det, att jag va så avis på dig då när vi gick i 8:an. Tyckte verkligen att du såg så otroligt bra ut, så fattar inte att du inte tyckte att du såg bra ut. Men är verkligen roligt att läsa att jag kunde ändra lite på dina tankar och att du sen acceptera dig själv. Inte får att jag fattar hur jag kunde göra det, för jag hade verkligen inte nått självförtroende då. Men verkligen roligt att jag kunde göra det. Glöm inte att du ser jäkligt bra ut, så du ska verkligen vara stolt över ditt utseende!
Petra gumman glöm aldrig att jag alltid finns för dig, kommer inte lämna dig i första taget. Tycker verkligen om dig så otroligt mycket <3 Hoppas att vi ses snart, puss på dig sötaste Petra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0