Gråten i halsen

Jag vill bara slänga mig ner på marken och skrika och gråta. Min pojkvän och hans syster sen hennes kille va idag en sväng i norrköping, för dem skulle göra nått. Visst är det roligt att få träffa sin kille som man inte allt gör för ofta. Men att bara träffa honom i ca 5 minuter blir verkligen jobbigt sen efteråt. Liskom han ska åka hem igen, och jag hade ju pratik så kunde ju inte bara gå där ifrån. Så efter vi hade sagt hej då och jag gick tillbaka till pratiken kände jag bara hur tårarna ville rina ner på kinden. Men va ju tvungen att hålla mig för att jag va ju på stan och så sen sminket också. Man vill ju inte föstöra det. Men vi ses ju igen, men det blir la inte fören runt 12-17 Juni. Vi får se när det blir, men kommer ju sakna Andreas som tusan nu! Vill ju bara ha honom här hos mig, det bästa jag vet är att ligga i sängen att mysa, hålla om varandra och pussa och så. Menmen, va ju roligt att träffa honom i vilket fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0