8/6 09

Idag är det den 8 Juni vilket betyder en dag närmare skolavslutningen och min 18-års dag. Idag har det vart är ganska lugnt dag, gick ut runt 10.00, blanda mat till dogsen sen tog ut dem. Sedan var dte in ocg duscha och sminka sig och äta lite, sen ta ut dogsen igen. Sen åkte jag till mormor i Mjölby och va där mellan 14.15 - 18.00 . Sen blev det att åka hem och kolla på halv åtta hos mig. Sen nu under kvällen har jag bara pratat med Sandra.K på msn, alltid roligt att prata med henne. Verkligen, hon är den snällaste person jag någonsin träffat! Finns verkligen ingen snällare människa än hon, synd bara att inte alla märker det! Dem som inte märker det, är verkligen duma i huvudet! Men Sandra.K du ska veta att jag alltid finns för dig, vill hjälpa dig och ska göra allt jag kan för att få dig att må bra! Du underbara människa ska inte må dåligt! Tycker verkligen om dig vännen! Menmen, nu ska jag ut och röka sista blåsen sedan ta och ringa Andreas, han undrar säkert varför jag inte ringt. Men skönt, jag kan bara lägga mig nu har redan tagit bort sminket och så.
Klockan är över elva, snart är det den 9 Juni, längtar verkligen till när jag fyller, så räcknar verkligen ner. Men nu ska jag ta och röka sen ta och lägga mig i sängen och kolla på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0