7/6 09

Igår blev det inget inlägg, orkade inte skriva något plus gjorde ingeting igår jag låg bara hemme och tog det lugnt. Men  idag blir det allt ett inlägg. Vad man nu ska skriva? Hum, vakna runt 9.30 men log kvar i sängen och försökte sova om, men gick inte nått vidare mamma störde mig. Så runt 10.00 gick jag upp sen efter en timme åkte jag till Ö&B skulle köpa liter saker där till min 18-års fest va ju billiga saker så bäst att passa på. Men usch så tråkigt det är att åka ditt själv, är van att Andreas oftas följer med ditt så jag gillar inte precis att åka ditt själv. Som tur fick jag tag i allt jag skulle ha, massa går ju åt nu med tanken på att det är ju mycket student nu. När jag kom hem la jag mig i soffan och kolla på tv, sen så log jag där fram mot fyra-fem tiden, sen ringde jag Sandra.L och fråga hur hon haft det på balen i fredags och hon tyckte verkligen inte att det var roligt. Tycker synd om henne, man har ju bara bal en gång i livet så hoppas att sen när jag ska på bal att det är roligt. Man vill ju inte minas balen som tråkig. Sedan var det dags att tvätta, så har tvättat nu under kvällen. Sen har jag vart så rastlös så städa ut ett skåp i badrummet, så nu ser det bra ut har jämt fått damp när jag öppnar luckorna till skåpet va så stökigt i den. Men nu är den ren och fin, så skönt. Men nu vet jag inte vad jag ska skirva mera, ska nog ta och duscha och så nu sen ta och lägga mig i sängen och ringa honey bany och kolla på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0