5/6 09

Okej vad ska man skirva om idag då? Idag va jag en sväng i skolan för skulle gå igenom några saker med en lärare på skolan för jag gjorde några test i onsdags, för att jag ska ansöka om förlängd prov tid för körkortet. Så var bara där, sen träffa jag Sandra.K och följde med henne och två andra till matan och käka lite, sen drog jag och Sandra.K hem till mig för jag skulle hämta lite saker. Sedan drog vi vidare ner till resecentrum och tog bussen till Söderköping. Hon skulle ditt hon har pratiserat och jag skulle till Jenna för skulle sminka henne till hennes bal. Så jag och Sandra.K skiljdes vid Söderköpins resecentrum, där hon gick av och jag åkte vidare ditt Jenna bor. När jag kom ditt stog Jenna och prata i telefonen, och hennes mamma lagade mat. Innan vi satt igång med sminkningen så käka Jenna bara lite. Sen var det full fart med sminkningen, tog dryga en timme. Men blev inte redigt som jag ville, dels har Jenna väldigt små ögon, och dem är grymt svåra att sminka, men hon och hennes mor blev nöjda så jag får ju vara glad över det. Efter vi hade sminkat satt vi oss och sminka lite, sedan byte Jenna och Tobbe ( Jennas pojkvän ) om till bal kläderna. Sedan åkte vi ner ditt dem skulle vara ( minns inte vad det heter ) och där träffa jag Sandras.L mormor och hennes sambo, vi stog och prata ett tag tills Sandra.L och Jesper kom ( Sandras.L pojkvän ) Och herregud så fin hon va, blev verkligen kär i henne, hehe. Men aa, va där ett tag och fota och prata lite, sedan var jag tvungen att dra mig hemåt. Så gick till resecentrum i Söderköping och jag var där ca 17.07 och bussen skulle komma 17.10. Men ingen buss kom, sen vid 17.25 kom bussen, den va alltså 15 minuter sen, jobbigt säger jag och man blir ju så irriterad. Men skönt att den kom iaf, annars gick inte nästa buss fören 17.45 och man hade ju inte redigt någon lust att vänta till den, det är ju så jäkla kallt ute, plus jag var hungrig så ville ju hem och äta. Men den kom ju som tur va, så man slapp och vänta på den nästa. Men ja, jag åkte hem och maten va nästan klar när jag kom hem, vilket var skönt jag var verkligen hungrig. Och nu på kvällen har jag inte gjort nått typ, har bara kollat på talang 2009 och berg flyttar in sen har jag suttit här vid datorn. Ska la sitta här nån timme till, sen ska jag gå och lägga mig och sova, och ringa min älskling. Har sovit utan honom sens söndags, saknar honom verkligen så otroligt mycket, vill verkligen ha honom här! Men han prata om att komma på måndag, så får se hur det blir av det. Men nu vet jag inte vad jag ska skriva mera, har inget intressant att skirva om. Så bye


Jenna och hennes otroliga snygga klänning.


Sandra och Jesper. Sandra var verkligen grymt fin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0