4/6 09

Idag bli det ett rätt så kort inlägg, är jätte trött och orkar egentligen inte att skriva men gör det ändå. Har inte gjort så mycket idag. Åkte till skolan runt kvart i ett får skulle på lektion, men den va ju så klart byt med en annan, så den lektionen är imorgon på morgonen. Men det gjorde inte så mycket, ska ändå till skolan då. Men ja, orkade inte åka hem igen, så skulle gå ner till stan tänkte jag, då som jag möte Linda och så följde jag med henne till hennes spanska lektion så var medpå min första spanska lektion idag. Men efter spanskan så gick vi ner till stan, som man kanske inte skulle gjort. Va rea på alla klänningar på H&M och jag var bara tvungen att köpa två stycken. Den ena hade jag kollat på tidigare och kostade 198kr, men eftersom det var 50% så kosta den ju 100kr, så va tvungen att ha den. Sen hitta jag en annan enkel klänning som egentligen kosat 98kr, men med 50% kostade den bara 48kr. Så för 148kr för två fina klännigar var inte dåligt. Sen gick jag och Linda vidare på stan, sen va hon tvungen att gå hem till slut. Sen fick jag gå själv runt 20 minuter tills Jenna och sen hade hon Sandra med sig som jag inte visste, så var roligt att träffa Sandra igen. Jag och Jenna skulle köpa till lite smink till hennes bal hon har imorgon så därför hon kom in. Jag ska sminka henne imorn, så hoppas verkligen att det blir bra! Sen skulle Sandra och Jenna äta lite, så jag följde med dem och kolla på. Sedan fick dem följa med mig och hanlda sen körde dem mig och, och dem följde med för skulle visa Jenna hur jag bor. Hon har ju inte sett det, och imorgon ska jag se hur hon nu mera bor med sin kille så det ska bli roligt. Så det är vad jag har gjort idag. Men nu ska jag bara ta och röka sista gången idag. Sen ska jag ta bort all smink och så, sedan ta och lägga mig i sängen och ringa min baby. Så natti.




Klänningarna jag köpte idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0