3/6 09

Hopp idag var det sista gången på pratiken " make up store " . Och va en rätt så lugn dag, men ändå inte. Va rätt så många folk som kom och sminka sig, sen en del studenten som kom in och kolla bland sminket. Har inte redigt så mycket att skriva om, det ändå jag har gjort idag är och vart på pratiken sen hemma. Sen sov jag en stund under kvällen, va så grymt trött och det är jag även nu också. Så ska snart ta och gå och ta bort sminket sen ta och gå och lägga mig och försöka och sova. Men även om att jag är sjukt trött så tar det en stund innan jag somar, för att jag sover själv. Vill verkligen ha Andreas brevid mig, saknar honom så mycket. Och speciellt jämter mig i sängen, känner mig så ensam och känner mig så otrygg. Honom vid min sida känner jag mig verkligen trygg, så glad att jag har honom. Finns verkligen inga tankar utan honom, älskar honom så otroligt mycket. Menmen nu ska jag nog ta och ta bort sminket sen ta och gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0