23/06 09

Bara två dagar kvar nu. Längtar verkligen, ska bli så skönt att fylla 18 år. Är ju i Oskasrhamn än, jag och Andreas ska hem imorgon och usch så stressit det kommer bli, ska ju göra 8st smörgos tårtot sen baka neger bollar och på tosdag ska jag göra 4st tårto och göra klart dem 8 smorgås tårterna. Sen ska jag även sminka mig på make up store. Så kommer vara full fart hela dagen imorgon och på tosdag sen ska jag även tvätta imorgon kväll och städa så usch, sen kommer jag säkert ha Andreas ivägen så kommer säkert bli irriterad på honom. Menmen, det får han ta om han är ivägen för mig. Men nog om vad jag ska göra när jag kommer hem. Idag har det vart så otroligt skönt väder, men har vart lite för varmt. Har ju vart så kallt dem andra dagarna och sen att det blit varmt på en och samma gång blir jobbigt. Men nu ska jag vara social mot Andreas och Simon ( Andreas lillebror ) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0