20/6 09

5 dagar kvar nu tills jag fyller 18 år. Jag längtar ärligt talat, ska bli redigt skönt att kuna få göra lite mera saker utan att ens förälder ska säga nej.Just nu är jag och Andreas hemma hos hans far och kollar på film " Litter Miss sunshin" Har sett den en gång innan och dte är rätt så bra. Imorgon är det 10 månader för mig och Andreas, helt sjuk att vi vart tillsamman så länge, känns som 4 månader. Liksom bara 2 månader kvar sen har vi vart tillsammans i ett år. Men det ska bli riktigt roligt, hoppas han överraskar mig med något. Han som aldrig brukar vara redigt romantisk, är bara en gång han har visat sina känslor för mig och det va i onsdag när jag kom. Han hade köpt en så otroligt fin buket till mig, den var verkligen fin. Menmen, nu vet jag inte vad jag ska skirva mera har inget att skirva om plur är så trött så vet inte vad jag ska skriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0