2 år sen

Herregud tiden går verkligen fort. Det är 2 år sen mina föräldrar sepaera. Men känns på något sätt att det är mera än 2 år sen, typ 3-5 år sen. Man är så van nu med tanken. Men ibörjan fy fan vad jobbigt det va alltså! Jag måde ju verkligen piss dåligt då. Jag håll ju på och skada mig tyvärr. Så nu har man ju inte världens finaste armar, men visst är inte så farligt över hur mycket jag skada mig så det får jag vara glad över. Men vi ska ändå inte tala om hur dåligt jag måde. Håll ju på att försvinna från jorden. Men som tur hade jag Madelene just då "tyvärr har jag inte kvar henne nu längre, efter att hon svek mig för ett år sen"  Men hon va mitt allt då, fanns ju ingen annan för mig än henne. Och Madelene det är jag verkligen glad över att du rädda mig från himelen. Så efter det du gjorde är verkligen guld värt. Men som sagt under sommaren måde jag verkligen dåligt, men spendera hela den sommaren med Madelen så va ändå en rätt så lyckad sommar eftersom jag hade henne vid min sida och vi gjorde massa roliga saker, och det tackar jag dig för! Men sen oktober det va den 6/10 07 så slängde min far ut mig. Och fan vad dåligt jag måde då, då håll jag verkligen på att ta mitt sista andetag, men som tur våga jag inte redigt ta i så hårt i hansleden som jag skärde mig över " visst låter det psykis men jag måde piss dåligt " Men nu är det nått år sen jag skada mig senast, och det är jag glad över. För man blir inte fin med massa ärr. Så då släppte jag att ha kontakt med honom fram tills under julen 07. Då jag fick reda på att han hade hjärn tumör. Men tyvärr verkade han ljuga om det. Så våran kontakt blev halv dåligt men den fanns ändå kvar där. Men jag är glad nu idag efter att mor och far separe, hade dem inte gjort det skulle jag nog aldrig träffat min otroligt fina underbara pojkvän. Är glad över att jag har dig Andreas, det ska du veta. Du betyder allt för mig!
Men hur ser mitt liv ut nu idag då efter separationen? Jag bor i navesta här i norrköping med min mor och våra tre hundar får när mor och far bode tillsamman. Men ingen kontakt har jag med mig far, har inte haft det sens den 12/12 08 för aha, vill inte gå in på varför. Men ja, som sagt är glad över att det blev som det blev efter seprationen, jag fick verkligen ett helt nytt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0