16/6 09

Har precis blivit klar med tvätten, skönt jag är så otroligt trött. Sen har jag åkt på förkyllning också, jätte roligt när man ska åka iväg imorgon. Men hoppas att jag inte har det kvar den 25:e juni, får då fyller jag år, bara 9 dagar kvar nu lägntar verkligen. Ska ta och duscha nu strax och gå och sova, ska upp vid 7-tiden imorgon jobbigt gick upp så tidigt idag också. Men imorgon kommer jag säkert komma upp lätt ska ju äntligen åka till älskling. Sjukt har sovit utan honom i 17-18 nätter nu. Saknar honom verkligen, så ska verkligen bli skönt att träffa honom imorgon. Kommer säkert hålla på med honom hela tiden. Kommer inte släppa taget om honom, har ju saknat honom så otroligt mycket, Men snart ses vi, och det är så sjukt skönt. Men, nu ska jag ta och tänka på refängen och ta och slagga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0