1/6 09

1 Juni är verkligen inte en bra dag för mig har jag lagt märke till idag. För två år sen sepaera mina föräldrar, för ett år sen så svek min absoluta bästa kompis mig och idag på pratiken har allt gått emot mig. Börja med att jag lyckades på nått sätt att skära mig på saxen jag hade så fick gå och be om ett plåster. Sen så körde jag vagnen på min häl så fick plåstra om mig ännu en gång. Sen har jag klämpt mig och haft det idag och tappat saker eller hållt på och tappa saker som va gjort av glass. Och det skulle inte vara så roligt om man tappa det, eftersom det går sönder lätt. Men aha, vad har jag annars gjort idag. Jag har som sagt vart på pratiken "ICA" och det var sista dagen, både skönt och tråkigt. Men sen har jag bara vart hemma och suttit vid datorn och kollat på tv. Har vart extremt trött idag så har verkligen inte orkat gjort nått speciellt. Men aa, snart ska jag gå och lägga mig och ringa min Andreas och prata en stund. Hoppas att det blir längre än igår kväll. Är verkligen tomt att inte ha honom legande brevid än i sängen. Men som sagt det man får ta när man har distansförhållande. Men snart är det ju sommarlov och vi kommer säkert vara hela sommaren, iallafall så mycket man kan. Kan ju inte vara hela tiden. Man har ju kompisar man måste vara med också. Menmen, nu snart ska jag ta och stäng av datorn och ta och göra rent ansiktet sen ta och lägga mig i sängen och ringa min älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0