15/6 09

Idag är det måndag den 15:e Juni och nu är det bara 10 dagar kvar tills jag fyller 18 år. Snacka om att jag längtar till den 25:e, min 18-års dag är det ändå jag tänker på. Och idag har jag bakat klart morkarrutorna jag ska ha på kalaste nu är det bara negerbollarna kvar att göra. Men dem gör jag när jag kommer hem nästa vecka så får Andreas vara med och göra dem, vet att han skulle tycka det skulle vara roligt. Så då är jag snäll och väntar tills han kommer. Men nog av min 18-års dag nu till vad jag gjort idag. Dagen har faktsikt gått snabbt, vakna vid 9.00 tiden och gick upp, blanda mat till hundaran sen gick jag ut med dem. Sen när jag kom in så käka jag lite sen duscha jag och fixa mig iordning. Sedan drog jag till skolan och rensa ut mitt skåp sen så åkte jag hem med sakerna. Sen direkt när jag kom hem va det att dra ut till bussen igen och gick på stan i ca 30 minuter. Sedan drog jag till Söderköping och klippte mig, så har lugg nu. Sen så efter frisan gick jag till tandläkaren och jag vet ifan vad hon gjorde, men nu har jag så jäkla ont i en tand så hoppas det går över. Sen gick jag och hälsa på Sandra.K som sommarjobbar på hår boden i söderköping. Sen drog jag hem, och på bussen träffa jag Azra en gamal lärare fårn högstadiet, roligt va det. Hon är så otoligt snäll, saknar henne faktiskt skulle vilja ha henne som lärare igen. Men när jag kom hem så käa jag lite sen börja jag baka sen har jag kollat på tv och smsat med Sandra.L. Och nu vet jag inte vad jag ska göra, ska la gå och lägga min om någon timme ska upp tidigt imorgon. Men får se vad jag ska göra nu resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0