12/6 09

Skolavslutning idag då, och det innebär sommarlov. Ska jag vara ärlig så har jag största ångesten för att 2:an har gått. Liksom vad har jag gjort? INTE ETT JÄKLA SKIT! Fy fan vad jag har skolkat och så, men visst pratiken har jag ändå sköt, så är la bra det. Men skolan är också viktig. Jag funderar verkligen hur det kommer bli nu i höst när det gåller skolan, antingen gå om 2:an eller gå kvar och plugga upp handels ämnerna. Jag får se, ska la inte tänka på det så mycket nu under sommaren. Nu ska jag bara ta nya tag och börja må bättre sen ska jag ta körkortet. Jag vill verkligen ha ett körkort! Förutom skolavslutningen så har jag vart med Sandra.K, alltid roligt att vara med henne. Vid halv fyra tiden åkte vi till Söderköping på studenten, och fy fan vad kallt det va. Tyckede verkligen synd om dem som tog studenten, liksom roligt att minnas att det regna på sin student. Skulle inte jag vilja. Sedan åkte jag Sandra.K och Tina och köpt student present till Sandra.L och herregud vilka problem Tina hade, fan vilken tid det tog alltså. Men till slut hitta hon en present. Så vi drog vidare hem till Sandras.L mor och åt paj, jag som inte tycker om paj men den va faktiskt väldigt go. Sen kolla vi på lite bilder från Sandras.L bal och studenten osv. Och så jäkla söt hon är alltså, avis på hennes utseende! Sen runt 20.00 var det dag att dra sig hem, och nu under kvällen har jag kollat på tv och suttid vid datorn. Ska snart gå och lägga mig, är verkligen trött! Så det va lite om vad jag gjort idag. Men nu ska jag nog gå och sova, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0