11/6 09

Torsdag den 11.e idag då, och två veckor kvar tills jag blir 18. Herregud som jag längtar, som sagt min 18-års dag är typ det ändå jag tänker på. Och idag har jag och mor vart och handlat det som vi kan handla till min 18-års fest så nu känns det verkligen att snart är det dags att blir firad. Ska bli så roligt att blir firad igen. Har inte firat mig på 2 år pga av sepration mellan mor och far. Dem separea precis intill jag skulle fylla 16 år och då drog jag helt själv till Göteborg, för att jag inte ville vara hemma. Förutom att vart och handlat idag så kom min pojkvän och överaska mig, så chockad jag blev med glad också. Hans syster skulle hämta Ice här uppe som hennes ex verkligen inte kan ta hand om så skönt nu att hon får det bra nu. Annars idag har jag bara kollat på tv och det gammla vanligt. Och nu ska jag allt ta och lägga mig och försöka sova. Upp tidigt imorn, har ju skolavslutning imorgon. Ska blir verkligen skönt att få sommarlov nu, det behövs verkligen. Menmen nu ska jag bara ta en sista dusch sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0